Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

Śród takich pól(...) Stał dwór szlachecki, z drzewa, lecz podmurowany; Świeciły się z daleka pobielane ściany, Tym bielsze, że odbite od ciemnej zieleni Topoli(...) Dom mieszkalny niewielki, lecz zewsząd chędogi(...) A.Mickiewicz

wpisy na blogu

Poddasze na 3 pomieszczenia [20110105-06]

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-07
wyślij wiadomość

Dwa krótkie dzionki. Jedno popołudnie, jedno przedpołudnie... i 3 osoby - każda siedząca w innym pomieszczeniu.

1- Łazienka poddasze - po zafoliowaniu zaczynamy kłaść podłogę. Początek wyszedł nam pod prysznicem:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Warsztat póki co też niczego sobie...:
mojabudowa.pl - blog budowlany

2- Przymiarki z wolim okiem... Wersja nr 2 tym razem - to chyba nabiera kształtu...:
mojabudowa.pl - blog budowlany

3- Sprzątanie w saloniku. Płyty wyniesione... ufff... widać podłogę:
mojabudowa.pl - blog budowlany

4- Malowanie szafki... dumnie brzmi, ale póki co tak wygląda:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Pomalowana jedna strona - płyty schną i czekają na pomalowanie z drugiej strony. Ale najpierw pójdzie lakier na to, co już pomalowane - za szybko mi się ta farba brudzi...
Tu się przyda lakier z doniczek ;-)

5Komentarze
Data dodania: 2011-01-07 16:17:51
Moniko, coraz bardziej domowo! Ładne macie na górze pomieszczenia - duże :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-07 16:19:11
Nie ma to jak zdolni inwestorzy :))) Łazienka będzie super duża.
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-07 16:19:19
W którym pomieszczeniu Monisia siedziała? ;))) przypuzszczam ze w tym z szafką ale mogę sie mylic;)) Fajną macie zgraną ekipe:)) A wole oczko rewelacyjne!! :)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-07 17:19:16
jest trochę zabawy z tym 'okiem'co? podziwiam, zachwycam się, gratuluję!!! pięknie Wam to idzie!!! a ekipa.... mmmmm.... marzenie!!!
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-09 17:27:21
Re: re...
hahaha:-) Edys, masz rację. Przede wszystkim siedziałam z wałkiem przy malowaniu półki, ale w zasadzie wszędzie się trochę kręciłam... głównie ze szczotką i workiem na ścinki... Romka: oj, masakra z tym oknem... Tata siedzi i kombinuje, a potem klei po kolei... Robimy to na czuja zupełnie... Chłopaki chyba przestaną mnie lubić... Kasia, Iskierka: Dziękować, bardzo dziękować:-D
odpowiedz

Re: PUR dla Kasiaros

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-07
wyślij wiadomość

Kasiu,
wybór na piankę PUR (poliuretanową) padł z kilku względów:

1- PARTER:
w ostatniej chwili zdecydowaliśmy się na podłogówkę, zamiast podłogi na drewnianych legarach, ocieplanej wełną (w dodatku było jej tam trochę mało). W tej samej przestrzeni musieliśmy więc zmieścić izolację od fundanentu, ogrzewanie, wylewkę i przyszłą podłogę. Zwykłego styropianu, czy wełny byłoby wtedy zdecydowanie za mało, a podnieść budynku już się nie dało, tym bardziej, że drzwi były osadzone...
Tu miała być w końcu pianka PUR lana natryskowo. Tylk, że to była końcówka zimy czy przedwiośnie, więc za niskie temperatury na natrysk (a następnej ekipie spieszyło się z hydrauliką i podłogówką). Zdecydowaliśmy się pa piankę PUR w taflach-płytach panelowych:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Więcej na: https://msz-n.mojabudowa.pl/?id=23712

2- PODDASZE:
baliśmy się o prawidłowe docieplenie zwłaszcza przy wolich okach, w końcówkach pod dachem - przy murłacie i pod kalenicą. Trochę mniej o resztę dachu (bo na całości w grę wchodziło ewentualne osuwanie się z czasem wełny) ale w tych miejscach baliśmy się mostków termicznych i przemarzania ścian.
Nie ma co się oszukiwać - nie wszędzie wciśnie się dokładnie wełnę w szpary, a ubita wełna nie ma już tych własności, co położona luźno...
Pianka dawała:
- lepszą izolację
- przede wszystkim zdecydowanie lepszą przyczepność do podłoża, więc całkowitą likwidację wszystkich mostków i pewność, że nic się nigdy nie osunie.

W sumie ociepliliśmy tak wszystkie ściany zewnętrzne i cały dach + podłogę na gankach:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Wpisy od: https://msz-n.mojabudowa.pl/?id=24378
do: https://msz-n.mojabudowa.pl/?id=24858 (pocz. 2010.04)

Wcześniej oczywiście szukaliśmy informacji i czytaliśmy... Porównanie materiałów i ich parametrów:  https://msz-n.mojabudowa.pl/?id=21660

Jeśli chodzi o styropian, od samego początku z niego zrezygnowaliśmy:
-- na zewnątrz domu są bale, więc zakrywanie ich styropianem i tynkiem to pomyłka...
-- wykładać styropian od środka i robić sobie z domu termos, który nie wypuści wilgoci na zewnątrz, tylko będzie ją sztywno trzymał w środku? Tego chcieliśmy uniknąć na wszelką cenę. Wydaje się, że taki budynek idealnie izoluje: nic nie wpuści do środka, ale i nic z niego nie wypuści, a wilgoci wokół nas jest sporo (już pomijając konieczność osuszenia samego budynku): wydychamy parę, pierzemy i suszymy to w domu, gotujemy, bierzemy kąpiel czy prysznic... Baliśmy się, że styropian zostawi to wszystko w środku, nie wypuszczając na zewnątrz.

Ceny:
Tak, pianka PUR jest droższa od styropianu i od wełny - o ile nie wiem, trzeba wziąć i policzyć. Nam z szacunków wyszło, że o ok. 50%, ale potem zapłaciliśmy mniej za usługę i nawet tego ponownie nie przeliczaliśmy. Ale kładzie się też jej mniej.
Przy grubości naszej pianki 15cm, wełny trzeba dać min. 22cm. Tu się ceny trochę niwelują.
Przy prostych, mało skomplikowanych powierzchniach śmiało można pozostać przy wełnie. Ale przy jakichkolwiek "cudach" i zakamarkach do ocieplenie lepsze będzie to, co da pewność izolacji. My postawiliśmy na piankę. Niestety samemu się tego nie da zrobić - trzeba do takich prac wołać fachowca...
Namiary na naszych i dokładna cena:
Usługi Blacharsko-Dekarskie Gracjan Paruch
ul. Ogrodowa 11
84-200 Wejherowo
Tel: 48 500 589 911
izolacje@gmail.com
http://www.izolacje.cba.pl
Nasze stawki, to wyliczona po usłudze wartość zużytych materiałów + 20 PLN za 1m2 za położenie. Razem ok. 47 PLN brutto/m2 - przy założonej grubości warstwy = 15cm.
Więcej na: https://msz-n.mojabudowa.pl/?id=41172

Aaaa... pianka po położeniu powinna zostać odcięta specjalnym nożem na właściwą (jednakową) grubość. Nasza ekipa miała nóż w serwisie w USA, a nam się spieszyło z terminem, więc dziergaliśmy to sami piłą do drewna.

Myślę, że musicie policzyć, ile m2 macie do takiego ocieplenia i popytać o ceny. Metraż do pokrycia wpływa zdecydowanie na cenę.

Technologia w Polsce stosowana jest głównie do hal produkcyjnych, kurników. W mieszkaniówce jeszcze rzadko...

POWODZENIA:-D

12Komentarze
galatea  
Data dodania: 2011-01-07 10:25:23
zadzwoniłam do p. Gracjana właśnie mi wycenia ocieplenie naszego poddasza, bo coś czuję że to i tak będzie taniej niż moja ekipa i tony materiału - no i przynajmniej szybko będzie, poza tym cały czas bujam się z decyzją dotyczącą rekuperacji a wtedy musi być szczelne ocieplenie
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-07 10:52:23
Re: Galatea
Fajnie, że mogliśmy pomóc:-)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-07 10:56:59
Re: Galatea
Jeśli się nawet nie zdecydujecie od razu na reku czy odkurzacz centralny, warto zrobić instalacje. Niewielki koszt teraz, a sporo mniej kłopotów w przyszłości, gdybyście jednak montowali te sprzęty za jakiś czas.
odpowiedz
galatea  
Data dodania: 2011-01-07 12:05:32
no właśnie z tymi instalacjami jak podliczam co bym chciała a ile mam pieniędzy to robi się nie fajnie, prawdopodobnie w lutym już będę lizać rany, i latac do sklepu po wczorajsze bułki ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-07 13:17:05
Moniko, jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co dla mnie zrobiłaś! Tak fachowej pomocy naprawdę się nie spodziewałam!!!! Dziękuję Ci bardzo - w tym jednym wpisie mam wszystko, czego godzinami szukałabym w necie! Na pewno pokaże ten wpis mojemu Tomkowi- niech przeczyta - mamy trochę czasu na podjęcie decyzji, ale już się trzeba nad tym porządnie zastanowic i ewentualnie poszukac ekipy - przy okazji dziękuję za namiar na fachowców z Wejherowa! Moniko,u nas będzie reku - czy to ma jakiś wpływ na rodzaj ocieplenia budynku? Przeczytałam w Twoim komentarzu wyżej, że przy reku ocieplenie musi byc porządne. U nas jest tak, że mamy mury na półtora pustaka - w środku między pustakami jest zalecana przerwa i styropian, a zatem na zewnątrz budynku będzie już tylko tynk. Moniko, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję - myślę, że pomogłaś wielu blogowiczom :) Pozdrawiam cieplutko!
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-07 13:28:52
Re: Kasiaros
Przy reku musi być porządne ocieplenie, bo po co reku, jeśli dziurami i tak dowolnie leci powietrze? Generalnie, bez względu na jego posiadania albo nie - ocieplenie musi być dobrze zrobione, żeby nie było później niespodzianek choćby z grzybem. Co do ścian murowanych - nie mam pojęcia... U nas ściany są po kolei od zewnątrz: bal 6,5cm + membrana izolująca + pianka PUR 15cm + KG, więc tak naprawdę, porównując z murowanymi domami, nasze ściany są cienkie jak piórko... Na parterze non stop 20st., na poddaszu chłodno - ale tu nie ma ogrzewania jeszcze, więc tylko tyle, co dają drewniany dach i pianka oraz tyle ciepła, ile wleci przez schody z parteru... Niestety tu jeszcze w długim rękawie pracujemy i czasem w kamizelach z polara. Ale to już też świadczy dobrze o izolacji, zwłaszcza gdy termometr za oknem pokazywał -17st :-)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-07 13:34:59
Re: Galatea
Zawsze tak jest :-D My zrobiliśmy obie instalacje: pod reku i odkurzacz, a czy i kiedy będą sprzęty - czas pokaże.
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-07 14:33:13
Moniko, to faktycznie macie cieplutko! Nam też bardzo zależy na tym, by dom był dobrze ocieplony, dlatego inwestycję przedrożyliśmy, budując na półtora pustaka, i przede wszystkim - by dom był bez grzyba, dlatego mamy instalację reku. Muszę poważnie przemyslec ten system ocieplenia poddasza, na który Wy się zdecydowaliście - za te wszystkie infor bardzo dziękuję!!! Moniś, Wasze cienkie ścianki i tak są pewnie dużo cieplejsze od naszego bunkru, bo przecież drewno jest materiałem ciepłym samo w sobie, a beton - brrrr - zimny!
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-07 17:10:25
Moniak jestes naprawdę wielka!! Wspaniale że zawsze można na ciebie liczyc! I mam nadzieje ze nie wypiszesz sie z portalu tak szybko jak pisałas u Miśkowców;) Jestes nam tu niezmiernie potrzebna!! :D Ps .. Fajowy ten ufoludek;)))))
odpowiedz
galatea  
Data dodania: 2011-01-11 16:37:54
dostałam wycenę od Pana Gracjana - 86 brutto za m2 - 15 cm, powiedziałam mu że u Was robił za 47 to powiedział że to pewnie inna pianka ta którą mi proponuje jest twardsza i ma lepszą izolacyjność, ciekawostka ;-) ale powiedział że może zrobić za 47 tą co u Was, po co mam tyle płacić skoro ta jest ok o ile wogóle ta droższa istnieje ;-)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-11 17:32:18
Re: Galatea
Istnieje i różnicę widać na 1szy rzut oka nawet. Jeśli popatrzysz na nasze fotki z piankowania poddasza, czy później z kładzenia tam karton-gipsów, da się zauważyć różnica w kolorze pianki: http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/purs4_20.jpg albo: http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/kg18gd04.jpg twarda: http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/kg18la12.jpg miękka: http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/kg33lg41_jpg.jpg i http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/kg4s1_02.jpg Ta biała to miękka pianka. Kolor żółto-kremowy mają kawałki z natrysku sztywną pianką. Sztywna jest lepsza i droższa. Nadaje się też na tło do akwarium - jest wodoszczelna... naprawdę twarde to cholerstwo... Miękką z łatwością można ciąć piłą do drewna, na twardej tego się nie dało... Porównanie w dotyku: miękka jak bita śmietana, twarda jak bezy. Wizualnie miękka ma pęcherze powietrza i pokruszone przypomina styropian, sztywna ma bardzo drobne 'ziarno', jak b.drobny piasek i w zasadzie przypomina tę w taflach.
odpowiedz
galatea  
Data dodania: 2011-01-11 19:54:34
ale rozumiem że ta tańsza w zupełności wystarczy, bo mam duży dach 360 m2 pewnie od srodka mniej będzie trochę ale to i tak sporo, muszę porównać jeszcze cenę robocizny i materiału na ocieplenie wełną i zobaczę, strasznie byśmy chcieli po wakacjach się wprowadzić a kończą nam się pieniądze, dzięki za informcje ;-)
odpowiedz

Zakupki...

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-05
wyślij wiadomość

1- Materiały na szafkę pod kolumny do TV-zorni - są (oczywiście cała szafkę robimy sami, łącznie z malowaniem)
2- Listwa wodoodporna pod LEDy prysznicowe - jest
3- LEDy RGB wodoodporne pod prysznic + sterownik - są
4- LEDy RGB na schody - są

Kolejna warstwa folii w płynie - schnie...

Czego nie ma?
1- płytek na całą kabinę, poza podłogą... zamówione 20.12 - może będą w przyszłym tygodniu... choroba... super, bo urlopy już nam się skończyły...

Na razie kombinujemy, jak sensownie wygiąć KG w łuki na naszych wolich okach... oj, będzie rzeźba...

10Komentarze
Data dodania: 2011-01-05 13:44:26
No, po tym wykazie to ja na razie nic nie mogę sobie wyobrazić... będę podglądać :)
odpowiedz
baczki  
Data dodania: 2011-01-05 13:48:55
heheheh;) na pewno sobie poradzicie;))
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-05 14:13:19
Dobrze będzie. Już tyle roboty za Wami, że takie wole oko to pikuś :)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-05 14:13:33
Monis
Juz sie nie moge doczekac tego waszego rzezbienia w oczkach;) ciekawam jaki bedzie efekt koncowy:)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-05 15:07:13
2 kg gładzie i ściana/sufit wokół okienka będzie jak lustro weż no jakiś schemat zapodaj, co za szafkę wykombinowałaś, że sami robicie? byłaś kiedyś w sklepie www.innemeble.pl
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-05 16:02:20
Re...re...
Tak, z oczkami sami jesteśmy ciekawi efektu - co nam tam wyjdzie... strach się bać...
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-05 16:04:47
Re: Romka
na tej stronce jeszcze nie byłam... Widzę, że mają jedne z 2 krzeseł jadalnianych, jakie wybrałam;-) Dzięki! A szafkę tym razem Włodi malował na papierze... W skrócie ma być tak jak na http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/koltv208.jpg Po bokach leżące wielkie Saturny (dziury na wymiar), a w centalnej części osobno miejsce ma małą centralnie leżącą kolumnę i dookoła jakieś półeczki na płyty/filmy. Wszystkie wnęki na kolumny z przodu będą obite materiałem, a widać będzie tylko tę część środkową. Stąd nie przejmowaliśmy się, gdy się okazało w sklepie, że żadnej sensownej płyty meblowej nie mają... Kupiliśmy nie barwioną i pomaluję ją na kolor ściany. Na wierzch i z przodu przyjdzie obudowa KG w tym samym kolorze... i będzie gut:-) W sumie najważniejsze jest, żeby dobrze szła akustyka i żeby się nie zarwało, gdy ktoś na tym stanie/usiądzie...
odpowiedz
ostroga  
Data dodania: 2011-01-06 12:49:50
nie z tej beczki ...
Przepraszam,przeczytałam gdzieś ,że radziliście zarchiwizować bloga - jak to nalezy zrobić - zielonkawa jestem . Proszę o odp.
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-06 18:20:37
Moniko, ja tez mam pytanie z innej beczki - a mianowicie, chodzi mi o ocieplenie poddasza - otóż większośc inwestorów stosuje watę szklaną, mój mąż mówił mi coś wczoraj o styropianie, a u Was widziałam tę piankę - czy wybraliście ją ze względu na to, że to najlepsze rozwiązanie, bo gdzieś czytałam, że pisałaś, że jest droższe od waty. Szukamy powoli różnych rozwiązań i zależy nam na tym, by było dobrze i nie tak strasznie drogo. Moniś, przepraszam, że tyle pytań, ale naprawdę jest to dla nas temat świeży i nie mamy jeszcze w tej kwestii zbytniego rozeznania! Proszę o pomoc! Buziaki!
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-07 10:50:57
Re: Ostroga
oj, chyba nie radziliśmy, jak... Można spróbować zapisać go na dysk/płytę - jako strony WWW. Najprościej z menu: Plik -- Zapisz jako... ale działa dla każdej strony osobno, czyli nie zarchiwizuje całego blogu, a trzeba to robić "na raty". Pewnie sensowniej odpowie to pytanie Admin
odpowiedz

Sylwestrowa zabawa [20101231]

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-04
wyślij wiadomość

Sylwestrowa zabawa trwała od rana... Najpierw wielkie odkopywanie parkingu, mostka i drogi do drzwi, potem transport w warunkach utrudnionych... Dobrze, że mamy "ciężki sprzęt zimowy":
mojabudowa.pl - blog budowlany

Później: przymiarki:mojabudowa.pl - blog budowlany

Odpływ jednak standardowy, 120cm:
mojabudowa.pl - blog budowlany 

Zrezygnowaliśmy z robionego na wymiar 200cm z naszym wzorem... Baliśmy się trochę, jak nam wzór wytną i czy będziemy zadowoleni z efektu... Jest więc bez wzorów, do wklejenia płytek - nie będzie się rzucał w oczy, a o to chodziło...

Kiedy już zrobiliśmy przymiarki i wiemy, w którym miejscu ciąć podłogę - wycinamy... Od dołu, czyli TV-zorni wygląda ten montaż tak:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Brakuje jeszcze podpięcia odpływu do kanalizy. Ale widział kto montaż odpływu od dołu - przez sufit??? To u nas już widział...

Szkoda czasu na gadanie, dzisiaj Sylwester, więc czas się bawić dalej: na odpływ poszedł kołnierz uszczelniający i folia w płynie. Ta poszła też na ściany, sufit i podłogę... Zapaćkana cała kabina:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Jej wymiary: długość 200 (z czymś tam na końcu), szerokość: 110, wysokość min: 100, max 230. Wygląda, że da się umyć ;-D

Zrobiliśmy też stelaż pod KG - na stelażach WC i bidetu (Junior nitował):
mojabudowa.pl - blog budowlany

Koszmarnie długo męczyliśmy podpięcie baterii podtynkowej - ale w końcu się udało:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Trzeba było poprzerabiać, pokombinować, wyrównać:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Chłopcy będą mieli dobrze, a matka-mańkut się pomęczy.... Efekt jest taki:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Czym ja się w tym czasie bawiłam? Miałam 2 nowe zabawki:
mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

Tę z lewej już znacie - to welon. Nowe to pośrodku: taśma papierowa do narożników, z prawej: taśma papierowa do narożników, ale z aluminiową wkładką, która ją usztywnia. W sumie w łazience została mi obróbka kosza i kalenica ganku do skończenia, potem następne gipsy i szlifowanie...

Tak się bawiliśmy w Sylwestra od rana... ale zdążyliśmy wrócić po 17ej;-D

11Komentarze
Data dodania: 2011-01-04 09:58:07
Nie, no zabawa pierwsza klasa!
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-04 10:02:21
Monia co to za odpływ? ... na całej tej długosci bedzie prysznic? .. :) Sprzęt ciężki macie rewelacyjny!! :) Pożyczycie?;)))
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-04 11:08:03
Re: Edys
Odpływ standardowy - liniowy, pod wklejane płytki, tylko najdłuższy jakie produkują - 120cm. Do tego w komplecie był szeroki kołnierz z gumy, którego nie ma na fotce. Cały prysznic to całe to pomieszczenie z 2-ej fotki (z przymiarkami) - między ściankami (205cm długie) a głębokie do czerwonej poziomicy z prawej (przy słupie drewnianym). Sam słup już poza kabiną. Spłyciliśmy kabinę do 110cm, żeby drzwi przy WC (z prawej, przed słupem, na cofniętej ściance) się sensownie otwierały. Najpierw miała być kabina otwarta, ale chyba jednak szklana ścianka stanie... coś czuję, że finansowo nieźle nas to zje... Projekt łazienki ze sprzętami musiał być przed postawieniem ścianek na poddaszu. Pokombinowałam różne warianty i tak wyszło najlepiej... W dodatku łazienka północna z małym okienkiem, więc ściany muszą być jasne... za to kabina 'zniknie', bo w b.ciemnych płytkach będzie cała... tylko właśnie te płytki na nią jakoś przyjść nie mogą... A sprzęt? Oczywiście, że pożyczymy:-) Całą paletę płytek na tym przetransportowaliśmy!
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-04 11:25:17
rock'n'rollowy sylwester :))) czego nie prosiłaś??? ;/
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-04 11:30:16
Re: Romka
ups... przepraszam... za zaćmienie Słońca, które się właśnie skończyło też jakoś zapomniałam zaprosić... guła ze mnie... następna okazja kurcze dopiero za jakieś 16 lat chyba... :-( buuuuuu...... ale Sylwek już za rok, a my mamy właśnie 2 świecące drzewka przed dom i hektary miejsca na fajerwerki, więc będzie B Y C Z O :-D
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-04 11:34:41
hehe większość budujących się na tym etapie tak spędza sylwestra :))) Nas to czeka w przyszłym roku :)))
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-04 12:15:46
Udany sylwester! Mnie bardzo podoba się ta podtynkowa bateria - cudowna jest :)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-04 14:18:47
Kurcze a an zdjeciach wyglada jakby mial z dwa metry!! ;) Juz wszystko rozumiem:) Jak bede potrzebowała sprzeciorku to zastukam;)))
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2011-01-04 22:16:41
no to niezłe beforeparty :D
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-05 08:21:42
Dziękuję serdecznie za mega wyczerpującą pomoc :)! uwagi bezcenne !!!
odpowiedz
baczki  
Data dodania: 2011-01-05 09:53:32
jeeejku... tak bardzo i ja bym tak chciała wykańczać...;)
odpowiedz

Zabawy z Sandrą: dla Edys

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-03
wyślij wiadomość

Ufff... zmogłam...
Sorry, że dobór szczegółów nie jest dopracowany. Na "szybciocha" wygląda to tak:

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

=================

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

=================

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

=================

mojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlanymojabudowa.pl - blog budowlany

Ja głosuję nad wariantem bez sztukaterii i bez belek - z samą lampą. Ma to też tę zaletę, że zawsze można te belki na podbitce założyć ;-)
Jeśli zdecydujecie się na belki - koniecznie grubaśne...

11Komentarze
edyskas  
Data dodania: 2011-01-03 20:20:54
Nie no Monia!! Jestes wielka!! Ale ze ci sie chcialo !! :) Buziaki kochana!
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-03 20:21:55
Jakos te wynalazki na podbitce tz mi sie nie podobaja ;) chyba ta zwisająca lampa najbardziej do mnie przemawia .. teraz tylko wybrać jakąś bardziej nowoczesną zeby pasowało do stylu domu ...
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-03 20:24:08
tak sobie mysle tez Monia ze z tymi duzymi grubymi belkami to u nas tak hop siup tez by nie było bo miedzy rynną a podbitką jest baaardzo mała przestrzen .. ta bela na podbitce o którwj pisałas ta dodatkowa musialaby byc po zbóju .. zeby to wszystko mialo rece i nogi :/
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-03 20:28:35
Dzieki raz jeszzcze :) Fajnie wiedziec ze ma sie takich dobrych ludzi tutaj:)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-03 20:32:05
Nie ma sprawy:-) Za nowoczesna fala na takie 'dekorki' ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-03 20:53:34
ta trzecia lampa jest SUPER!!
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-03 20:54:42
Moniko, ale Ty masz talent, nie takie wyklejanki jak u mnie, ale pełen profesjonalizm! Uważam, ze Edytka powinna zostawic tę podbitkę tak jak jest i dac jakąś fajową lampę i będzie git!
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-03 21:03:12
Ula
ty wiesz.. o tej samej pomyslalam:))
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-03 21:06:04
nie no dobra jest w te klocki, nie ma co!!!
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-03 21:38:59
Sylwia!
Mysle sobie ze nie tylko w te;))))
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-04 08:50:30
hahaha!!!
Macie rację, Mądrale :-D Z tych wszystkich ta okrągła pod sufitem jest jakoś najbardziej łódkowa... ale nie chciałam jej wrzucać na 1szą fotkę i czekałam, co powiecie;-) Właśnie dlatego są 4 lampy w różnych stylach:-) Kurcze... u siebie robiłam podobnie;-)
odpowiedz
msz-n
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 534394
Komentarzy: 2058
Obserwują: 92
On-line: 9
Wpisów: 418 Galeria zdjęć: 1955
Projekt ŻW - WŁASNY
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - drewniana-bale
MIEJSCE BUDOWY - "kozia wólka"
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2012 styczeń
2011 grudzień
2011 listopad
2011 październik
2011 wrzesień
2011 sierpień
2011 lipiec
2011 czerwiec
2011 maj
2011 kwiecień
2011 marzec
2011 luty
2011 styczeń
2010 grudzień
2010 listopad
2010 październik
2010 wrzesień
2010 sierpień
2010 lipiec
2010 czerwiec
2010 maj
2010 kwiecień
2010 marzec
2010 luty
2010 styczeń
2009 grudzień
2009 listopad
2009 październik
2009 wrzesień
2009 sierpień
2009 maj
2009 kwiecień
2009 marzec
2009 luty
2009 styczeń

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Inne blogi dla projektu ŻW - WŁASNY:
moniagrzegorz.mojabudowa.pl - wpisów: 58
kasiaijacek.mojabudowa.pl - wpisów: 58
kasia-tomek.mojabudowa.pl - wpisów: 58
pelikanwraju.mojabudowa.pl - wpisów: 57
katav.mojabudowa.pl - wpisów: 57
kasia626.mojabudowa.pl - wpisów: 57
radoslaw2.mojabudowa.pl - wpisów: 56
pogodna.mojabudowa.pl - wpisów: 56
asiajarek.mojabudowa.pl - wpisów: 56
wygodny-3.mojabudowa.pl - wpisów: 55
1-szy.mojabudowa.pl - wpisów: 55
zgredzik105.mojabudowa.pl - wpisów: 54
syldar.mojabudowa.pl - wpisów: 54
monitchka.mojabudowa.pl - wpisów: 54
mgprojekt.mojabudowa.pl - wpisów: 54
ludwik.mojabudowa.pl - wpisów: 54
lilie.mojabudowa.pl - wpisów: 54
czarymary.mojabudowa.pl - wpisów: 54
sylwia23.mojabudowa.pl - wpisów: 53
rawany.mojabudowa.pl - wpisów: 53
moni-sama.mojabudowa.pl - wpisów: 53
marina-paolo.mojabudowa.pl - wpisów: 53
madzik631.mojabudowa.pl - wpisów: 53
ladypank.mojabudowa.pl - wpisów: 53
kondzik.mojabudowa.pl - wpisów: 53
home5.mojabudowa.pl - wpisów: 53
tetmajer.mojabudowa.pl - wpisów: 52
s-agata578.mojabudowa.pl - wpisów: 52
gregof1.mojabudowa.pl - wpisów: 52
tomandjerry.mojabudowa.pl - wpisów: 51
oktagonek.mojabudowa.pl - wpisów: 51
marta-wojtek.mojabudowa.pl - wpisów: 51
adamandy.mojabudowa.pl - wpisów: 51
wioldami.mojabudowa.pl - wpisów: 50
thorn.mojabudowa.pl - wpisów: 50
outbud.mojabudowa.pl - wpisów: 50
niebieska.mojabudowa.pl - wpisów: 49
naszeranczo.mojabudowa.pl - wpisów: 49
ivamax.mojabudowa.pl - wpisów: 49
grzech89.mojabudowa.pl - wpisów: 49
edyta--marcin.mojabudowa.pl - wpisów: 49
dorina.mojabudowa.pl - wpisów: 49
czort.mojabudowa.pl - wpisów: 49
ananasek.mojabudowa.pl - wpisów: 49
vigganello.mojabudowa.pl - wpisów: 48
nataliabartek.mojabudowa.pl - wpisów: 48
szymaszki.mojabudowa.pl - wpisów: 47
rehau.mojabudowa.pl - wpisów: 47
necia91.mojabudowa.pl - wpisów: 47
marta02.mojabudowa.pl - wpisów: 47
little-my.mojabudowa.pl - wpisów: 47
lexis.mojabudowa.pl - wpisów: 47
karol1984.mojabudowa.pl - wpisów: 47
jonatanach.mojabudowa.pl - wpisów: 47
pocztowy.mojabudowa.pl - wpisów: 46
naszwkannach.mojabudowa.pl - wpisów: 46
mz1976.mojabudowa.pl - wpisów: 46
chatkamoja.mojabudowa.pl - wpisów: 46
magdamian.mojabudowa.pl - wpisów: 45
machorek.mojabudowa.pl - wpisów: 45
elaozga4.mojabudowa.pl - wpisów: 45
anami5bis.mojabudowa.pl - wpisów: 45
sztanca.mojabudowa.pl - wpisów: 44
rootkit.mojabudowa.pl - wpisów: 44
mebelin.mojabudowa.pl - wpisów: 44
kominywtle.mojabudowa.pl - wpisów: 44
grzesiek1985.mojabudowa.pl - wpisów: 44
domsusan.mojabudowa.pl - wpisów: 44
wkokosach.mojabudowa.pl - wpisów: 43
prawiechaber.mojabudowa.pl - wpisów: 43
kamilia.mojabudowa.pl - wpisów: 43
janus2016.mojabudowa.pl - wpisów: 43
grenada-ania.mojabudowa.pl - wpisów: 43
epakow.mojabudowa.pl - wpisów: 43
alysis.mojabudowa.pl - wpisów: 43
sibaf.mojabudowa.pl - wpisów: 42
palapala.mojabudowa.pl - wpisów: 42
matysek.mojabudowa.pl - wpisów: 42
majkatytan.mojabudowa.pl - wpisów: 42
magnat.mojabudowa.pl - wpisów: 42
kacper112.mojabudowa.pl - wpisów: 42
rozwiń