Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

Śród takich pól(...) Stał dwór szlachecki, z drzewa, lecz podmurowany; Świeciły się z daleka pobielane ściany, Tym bielsze, że odbite od ciemnej zieleni Topoli(...) Dom mieszkalny niewielki, lecz zewsząd chędogi(...) A.Mickiewicz

wpisy na blogu

Dostawa w komplecie - łazienka poddasze [20110113]

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-14
wyślij wiadomość

Oj, sporo czasu minęło od zamówienia. Wczoraj dojechały ostatnie płytki na górną łazienkę:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Świeża dostawa, to te 2 słupki z prawej, czyli komplet na ściany kabiny.
Wygląda, że tylko 1 szt. została uszkodzona podczas transportu.

Edys, dla Ciebie - całość w komplecie (jeszcze luzem):
mojabudowa.pl - blog budowlany

Dojechała też umywalka - "mały gigant". Teraz będzie można zacząć przymiarki... 
Kiedyś się zastanawialiśmy i wstępnie zdecydowaliśmy na 2 umywalki, ale gdy przyszło co do czego, to się okazało, że tylko ja (przy wzroście ciut powyżej Madonny) się wcisnę do prawej... więc jest jedna.. bycza;-D ...jakoś się pogodzimy...

19Komentarze
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:24:54
Dzieki:)) ja to bym je chciala zobaczyc juz na scianie:)))))))) niecierpliwiec .... wiesz .. ;) Monia a czy wy juz kładliscie deski podłogowe? .. chyba nei ale moze mnie cos ominelo? ..
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:25:52
daj znac jak bedziecie to robic .. szukalam jakiegos filmiku o montazu na klej .. ale nic nie znalazłam.. oprócz jakiegos z kłądzeniem parkietu .. w sumie to to samo .. ale chetnie posłuchałabym rad :)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:26:25
te płytki są przepiekne!! i kolorystycznie i fakturowo :) i dekor mają rewelacyjny!! :)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 11:29:32
Nie, jeszcze nie. Albo będzie deska barlinecka, albo panele. Zwykłe dechy na parterze odpadają - podłogówka... Będzie 'imitacja', ale bardzo 'w realu' :-D
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:31:14
rozumiem :)
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2011-01-14 11:34:12
ładne płyteczki! czekam na zdjecia z flizowania :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 11:50:43
Piękne płytki - widziałam w necie ich aranżację :) Śliczny kolor i faktura. U nas też będzie imitacja deski na podłodze - zobaczę, co ty wybierzesz, może pójdę w Twoje ślady ; Moi faworytem są na razie panele Balterio :)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 12:22:15
Re: Kasiaros
Będę próbowała się wstrzelić w dużą deskę z mocno widocznymi słojami i sękami:-) Na jedną kondygnację ciemne, na drugą jasne. Dół niestety trzeba zgrać z już obecnymi kolorami ścian drewnianych i okien, więc nie koniecznie będzie to najfajniejszy wzór, a może się okazać kompromisem z tymi rudościami ściennymi :-( W dotyku też mają mieć wyczuwalną fakturę, a nie gładką taflę... Na razie jest lista, z której już tylko może ubywać wzorów. Z Balterina też jest tam kilka sztuk.
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 12:58:48
Nie ma to jak wspólna umywalka... ;-))) Kafeleczki piękne, powinny być fajne na ścianie - będę popatrywać...
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 13:23:22
Płytki prześliczne!!!!!
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 14:52:32
Tak, mam dokładnie takie same oczekiwania co do moich przyszłych paneli - czekam na Ciebie - cóż - chyba mam dzięki temu łatwiej ;)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 17:34:56
Płytki śliczne. Teraz najprzyjemniejszy moment, ale tez najdrozszy.
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-14 23:39:27
no rewelacyjne płytki, widziałam w necie aranżację i ..... i teraz to już mogę się doczekać ich u Was na ścianie!!!
odpowiedz
baczki  
Data dodania: 2011-01-15 08:46:05
superowe!!;)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-15 13:15:48
Monis jak bedziesz na blogu zerknij na moje słupy własnie dodałam:)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-15 23:33:16
Piękne macie te kafle. Czekam na efekt końcowy:))
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-16 12:16:06
Re: re...
Teraz mogę się przyznać - płytki były wybrane od ponad 1,5 roku i nadal nic innego nie wpadło nam w oko ;-) Teraz szukaliśmy tylko czegoś, co będzie do nich pasowało na podłogę i będzie w dużym formacie, bo mnie krew zalewała patrząc na podłogę w wymiarze 32,7x32,7 przy ścianie 32,7x60... Wybraliśmy 'świeżynkę' tego samego producenta... hmm.... wybrane na podst. fotek z netu... to była odwaga... Zamówiłam 21m2 na podłogę, a dopiero tydzień później znaleźliśmy je w salonie i mogliśmy zobaczyć w realu:-)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-16 12:16:25
Re: Edys
Już się robi ;-D
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-16 15:00:35
to rzeczywsicie odwaga !! Kurcze! Bez zobaczenia jak wygladaja na żywo .. nie wiem .. chyba bym sie nie zdecydowała:)
odpowiedz

POŚ z osadem czynnym - alternatywa dla drenażu

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-14
wyślij wiadomość

Do tej pory nie usystematyzowaliśmy informacji dot. przydomowej oczyszczalni ścieków, a nasze wpisy są rozrzucone po innych blogach (np. https://lucy79.mojabudowa.pl/?id=11305, https://aga-dominik.mojabudowa.pl/?id=23719) ... dlatego czas to nadrobić...

Zacznijmy od początku, czyli jak zdecydowaliśmy się na montaż POŚ AQUATEC AT6 ze zbiornikiem ABAS 4000:
1- nasz Plan Zagospodarowania Terenu dopuszcza tylko zbiornik bezodpływowy (szambo).
2- my się uparliśmy, wybraliśmy oczyszczalnię i postanowiliśmy o nią walczyć.

Ponieważ nie było cienia szansy na oczyszczalnię z drenażem - wysoki poziom wód gruntowych (poza tym niektórzy narzekają na wydobywające się z niej zapachy) - nasz wybór padł na POŚ AQUATEC AT6 (albo zamiennie większą AT8):
mojabudowa.pl - blog budowlany

Wymiary tego sprzętu - zadziwiająco małe, jak na typowe oczyszczalnie, które klasycznie mają kilka komór:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Kilka słów o mechaniźmie działania:
Oczyszczalnia zamiast stosowanego drenażu do gruntu posiada osad czynny. Cały proces oczyszczania ścieków przebiega w jednym zbiorniku, podzielonym na wewnętrzne komory:
mojabudowa.pl - blog budowlany 

Co się dalej stanie z oczyszczoną wodą? To zależy już od jej użytkowników. Ważne, że woda jest w 2-ej klasie czystości, czyli tak, jak wody rzeczne.
My dodatkowo montujemy na końcu zbiornik bezodpływowy (plastikowe szambo), żeby ponownie wykorzystać oczyszczoną wodę, np. do podlewania (chociaż robią już testy z jej ponownym wykorzystaniem do celów spożywczych).
mojabudowa.pl - blog budowlany

Sama oczyszczalnia jest szczelna, a producent udostępnia wszelką dokumentację.
Ilość osadu z takiej oczyszczalni jest szacowana na ok. 1/2 wiaderka na rok. Można wywieźć do gminnej oczyszczalni (jak z szamba) albo spożytkować jako nawóz organiczny pod rośliny.
 

Szersze info na stronach:
http://www.eccoteam.pl/index_at.php
http://www.favore.pl/29945_przydomowe-eko-oczyszczalnie-alternatywa-szamba.html
(świadectwo zgodności:
http://foto.favore.pl/2010/2/16/20/29945_1266349775194_n.jpg)
Koszty eksploatacji: http://www.prox.info.pl/przydomowe-oczyszczalnie-sciekow

7Komentarze
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:23:09
a u nas powiedzieli ze poziom jes za wysoki i nie biorą odpowiedzialnosci za POS:/ Niestety zostało nam szambo:/ mam tylko nadzieje ze za kilka lat zrobia nam jednak tą kanalize .. choc jak tak czytam u wszystkich to są przesunięcia o kilka lat:/
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 11:26:47
Re: Edys
U nas też jest przesunięcie;-) Kanaliza miała być za 4-6 lat, a zaczynają teraz... Za ok. 3 mce okaże się, czy rzutem na taśmę podepną nas do tej inwestycji, czy jednak projektant dał ciała i nie skończył dokumentacji...
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:29:44
No widzisz to u was do przodu a ja sie boje ze u nas bedzie na odwrót:/
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 11:32:54
Ważne, że w końcu będzie. Gdy dostaną fundusze unijne albo dotację z sejmiku, ruszą jak u nas.
odpowiedz
tereska  
Data dodania: 2011-01-14 11:40:05
Chciałabym żeby u nas udało się taką oczyszczalnię zamontować, bardzo mi się to rozwiązanie podoba. :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-02-21 12:55:20
a możecie mi powiedzieć ile was wyniosła wasza POŚ? sami montowaliście? i jeszcze jedno pytanie piszecie, że "My dodatkowo montujemy na końcu zbiornik bezodpływowy (plastikowe szambo), żeby ponownie wykorzystać oczyszczoną wodę, np. do podlewania " a jakie są inne możliwości? kurcze nie zabardzo się w tym orientuję- trzeba to odprowadzić do jakiegoś rowu, bo u nas takowego nie ma:(
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-02-21 13:24:10
Re: PaulaiGregor
1- Jeszcze nie kupiliśmy sprzętu. Czekamy do wiosny. Koszt orientacyjny samej POŚ to ok 6800. Trochę wyniesie nas zabezpieczenie, żeby zbiorniki nie wypłynęły - musimy zakotwiczyć sprzęt solidnie w ziemi, bo mamy wysokie wody gruntowe. 2- Nie będziemy sami osadzać sprzętu. Za duże ryzyko - niech to zrobi firma, która wie jakie zabezpieczenia przed wybiciem należy stowować na naszym terenie. Gdyby nie problemy z podłożem raczej robilibyśmy to sami. 3-Zbiornik bezodpływowy u nas to będzie nasza 'konewka' do ogrodu. Można wywieźć tę wodę do ogólnej oczyszczalni, wpuścić do rowu, do oczka wodnego, albo jak u nas - do ogródka. Dla odważnych - można też cofnąć ją do pralki czy spłuczki. Ja pić tego nie będę... ale takie testy były robione.
odpowiedz

Powódź? Stan podgorączkowy Nr 05 [20110113]

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-13
wyślij wiadomość

To już 5 alarm. Spoko, damy radę - na razie zagrożenia nie ma. Nie ma, mimo takich obrazków:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Mostek jeszcze nie odpłynął. Poprzednio było gorzej...

To samo z nie-zakończoną studzienką - dzielnie wystaje nad wodę:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Schody? Też spoko - ciągle jeszcze da się przejść suchą nogą.mojabudowa.pl - blog budowlany

Zobaczymy, w jakim tempie będzie to topnieć... ziemia ciągle zmrożona i na większości działki leży śnieg. A droga? Rewelacyjna, tylko łyżwy niestety zostały w piwnicy...
No i szkolimy się w jeździe na długie dystansy tyłem... Kurierzy też mają z nami wesoło - nie ma zmiłuj - zasuwają tyłem albo do nas, albo od nas;-)

12Komentarze
romka  
Data dodania: 2011-01-13 22:09:48
jeju nie strasz powodzią!!!! przeczytałam tytuł i mysle "o Boże" a Ty widze żarciki sobie robisz!!! oczywiście lepiej żeby było zupełnie sucho ale jak już ma być woda to niech nigdy nie będzie jej więcej niż teraz
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-13 22:17:57
Re: Romka
hahaha!!! Przecież u nas zawsze wszystko pół-żartem, pół-serio :-D
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-13 22:30:51
Ja tez się wystraszyłam , a Ty komediantko heheh. Założę się ,że nie tylko my się nabierzemy:)))
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-13 22:42:09
No to macie jak w dawnych czasach rów obronny tylko kładka nie zwodzona :-)
odpowiedz
tereska  
Data dodania: 2011-01-13 23:13:11
Skoro tak to trzeba szybko te łyżwy z piwnicy wydobyć i można poszaleć póki jest okazja, bo wiecznie takiego lodu nie będzie :))
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2011-01-13 23:26:15
nieciekawie to wygląda! mam nadzieję, że nie bedzie gorzej :/
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 00:10:30
Kurcze, Monis, u Was zawsze ta woda tak wysoko podchodzi - jest jakaś szansa na to, by nie działo się tak za każdym razem, gdy popada czy stopi się śnieg? Taki piękny ten Wasz domek :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-14 00:30:38
Grunt to poczucie humoru. :):):) A swoją drogą, miejmy nadzieję, że zbyt często nie będzie u Was aż tyyyle wody. :):)
odpowiedz
baczki  
Data dodania: 2011-01-14 08:19:32
hehehe;))spoko, trenujecie jazdę figurową zamochodami;)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 09:05:48
Re...re...
hahah:-D Nie jest tak źle. Póki co da się przejść całą drogę suchą nogą - po dechach oczywiście;-) Marta.Dariusz: Most jest zwodzony - w każdym razie da się go ruszyć i jest totalnie tymczasowy. Nasza oryginalna tzw. 'ULICA' biegnie przez środek pola. Tacy ambitni nie jesteśmy, żeby tamtędy drałować na piechotę... a ciągnika się nie dorobiliśmy (jeszcze;-) Tereska: masz rację z tymi łyżwami. Trzeba będzie pomyśleć i odkopać jednak. Zwłaszcza, że jutro u nas się ferie zaczynają:-D
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 09:08:55
Re: Virion, Kasiaros
Szanse? Oczywiście, że NIE MA. Żuławy - tu się można prawdziwej depresji nabawić ;-) Holendrzy przynieśli tu z sobą rowy i wierzby. Potem przybyły stacje pomp i tak się jakoś kręci. Na razie jest spokojnie. We wrześniu było gorzej, gdy nam niższa końcówka mostka pływała. Teraz woda trzyma się na najniższej granicy rowu. Do dziur wokół domu nachodzi i z dachu, i z wód gruntowych, gdy zwiększa się poziom w rowach. Gdy skończymy opaskę wokół budynku i podsypiemy, a potem zamontujemy rynny, będzie dużo lepiej. I nie ma co ukrywać, że mostek to najniższy punkt działki - w końcu trzeba tam będzie trochę podsypać... Ale najpierw muszę 'wyeksmitować' stmtąd wszystkie kwiatki i byliny... i chyba kupić taczkę.
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-14 11:21:24
Jezu ja bym tam epilepsji dostała! :/ U nas lekko deszcz popada i juz woda wychodzi na zewnarz a ja sie denerwuje a co jakbym ze wszystkich stron miala przepełniające sie rowy? :/ brrr mam nadzieje ze śnieg bedzie topnial powoli i nie da wam sie we znaki:)
odpowiedz

Wole oko 03, Łazienka góra 03 [20110108]

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-09
wyślij wiadomość

1-
Wole oko chyba zaczyna się klarować...:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Po zrobieniu stelaża, jak grzyby po deszczu wyrosły ściany boczne:mojabudowa.pl - blog budowlany

Ja nie wiem, jak to tata sam kładł... My pomagaliśmy podnieść i umieścić na miejscu 2 największe płyty...
Potem - nawet nie wiem kiedy, pojawiły się i doły (Chłopaki zrobili beze mnie):
mojabudowa.pl - blog budowlany

Pokój Młodego czeka tylko na specjalny KG na wole oko... Trzymajcie kciuki, żeby za pierwszym razem nam wyszło :-D

2-
Łazienka na poddaszu - pojawiło się ok. 4m2 płytek na podłodze i wykończyliśmy tym samym 3-ci worek kleju elastycznego do wielkoformatowych płytek (ale tylko takim można kleić na drewnianej podłodze i ściankach stelażowych).
Maszynka (już nie szlifierka, jak ostatnio) tnie tak, że śmiało możemy zająć się produkcją mozaiki... Nie ma porównania z cięciem granitu na tej samej tarczy. Tym razem brzegi są idealne, jak fabryczne...
Kurcze... my tych płytek na podłogę mamy ponad 21m2... Ale do wiosny chyba się wyrobimy ;-)

3-
Reszta poddasza - to zabawa z klejeniem: welon, taśmy narożnikowe...
Proszę bardzo: obrobione na cacy narożniki:
mojabudowa.pl - blog budowlany

One były tylko wstępem do obróbki okna. Jak widać, baby też potrafią:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Hmmm... mam nadzieję, że będzie równo, bo to salonikowe okienko...

4-
Jeśli chodzi o szafkę w TV-zorni, to półki zostały pociągnięta z jednej strony 2 warstwami farby i tyle samo razy lakierem. Czyli prawie połowa pracy z malowaniem za mną...

20Komentarze
edyskas  
Data dodania: 2011-01-09 18:40:47
Monia... wiem ze pewnie chcesz zostawic pare rzeczy dla siebie ale pokazałabys te płytki w łazience i telewizornie:)) uwielbiam wasz domek:)) jest wyjątkowy:)) Brawo dla chłopaków!! :)
odpowiedz
baczki  
Data dodania: 2011-01-09 18:53:05
ja to was podziwiam.. pracujecie od rana do wieczora ( nawet w sylwestra );)) widać że kochacie ten domek...
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-09 21:31:29
witam, z góry uprzedzam ze to nie komentarz złosliwy, tylko zapytanie...nie wiem czy to celowy zabieg z tym oknem na poddaszu, ale czy nie lepiej jak od góry by było zabudowane płytami pod skosem, czyli równolegle do sufitu ? więcej światła wtedy wlatuje... ale nie wiem, nie znam się - tak tylko słyszalam .pozdrawiam
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2011-01-09 22:51:57
okno super, ale współczuje docinania regipsów po tym łuku
odpowiedz
radzia  
Data dodania: 2011-01-10 00:37:12
tez tak uwazam jak wersjade
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-10 08:36:49
Re: Edys
TV-zorni nie ma na razie co pokazywać. Płyty leżą każda oddzielnie i tylko kolor zmieniły z fabrycznego na ścienny:-( A płytki? Kiedyś już pisałam, jakie będą. W komplecie do pokazania, jak przyjedzie część na samą kabinę... Projekt zrobiony na kartce i w głowie - nie miałam siły katować się z tym w jakiś programach - wystarczyło mi, że do jednego wrzuciłam wszystkie ściany i skosy...
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-10 08:48:26
z tym oknem chodzi mi o coś takiego jak na innym blogu http://www.iskierkanakaszubach.mojabudowa.pl/powiekszenie.php?plik=/pliki/iskierkanakaszubach/image/styczen%202011/nasz1.jpg
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-10 08:52:28
Re: re...
Dzięki za pochwały:-D Wersjade, Radzia: Chodzi zapewne o okno połaciowe? Macie rację - byłoby lepiej, gdyby jego góra i dół były pod innym kątem (więcej światła). Gdy nam ekipa od domu robiła na wymiar skrzynki na okna, nie zwróciliśmy na to uwagi, a chłopaki chyba na tym się nie znali, albo czasu na zastanowienie brakło... Miały być skrzyneczki - są idealnie równe skrzyneczki ;-( Później wyszło, że jest nie tak, gdy poddasze było ocieplane, a jeszcze później, gdy był dach kryty i osadzane te okna... Tu już nie było jak poprawić, bo ekipy szybko pracowały i ocieplenie poddasza pianą zajęło jeden dzień, a nas w dodatku nie było na miejscu... Stało się. Na poprawki przy kryciu dachu się nie zdecydowaliśmy, bo musielibyśmy wycinać spore ilości piany i sami te miejsca później izolować. Ale na pocieszenie: wszystkie 4 połaciówki są od południa i mimo wszystko wpada przez nie b.dużo światła. O dziwo, taki montaż dołów jest wygodniejszy, gdy się przy oknie stoi - można się oprzeć prawie jak o parapet ;-) Minus za górę okna, bo b.wysocy muszą trochę uważać... Trochę z nas gapy wyszły - sami mamy mieszkanie na poddaszu a na te okna nie zwróciliśmy uwagi. Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Nie razi to jakoś strasznie.
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-10 14:26:09
Monia
... wiem wiem ja te płytki widzialam i pamietam ale chcialam zobaczyc jak to u was po polozeniu wygląda:) jak juz połozycie pokażesz? :)))))
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-10 15:29:36
Re: Edys
hahaha!!! pomyślę;-)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-10 16:00:08
:)
No to mi dajsze nadzieje:) Bo jak nie wrzucisz na strone to oczekuj mnie tam kiedys u siebie;)))))
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-11 08:16:04
Może i te skosy w oknach są inne, ...ale tak też jest ładnie, a że od południa - to światło i tak będzie :)
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-11 09:49:14
Monia nie moge otworzyc tego linku:/ http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/schody_5.jpg i schody_2.jpg
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-11 10:50:04
Re: Edys
Bo to są 2 linki: http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/schody_5.jpg i http://www.msz-n.mojabudowa.pl/pliki/msz-n/image/schody_2.jpg Też mają wadratowe słupki :-)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-12 19:05:06
zawzięliście się na całego!!!! MOnia super, kurcze skąd Wy siły bierzecie??? daj przepis :)))
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-13 10:32:16
Re: Romka
Uwaga, podaję przepis: przez tydzień nie pokazywać się na działce. Wpadać w sobotę koło południa i tyrać do wieczora... a potem sama radość, że człowieka wszystko boli ;-)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-13 20:58:49
czytam Twój blog i powiem szczerze, że pojęcia nie mam jak się takie drewniane domy buduje, przede wszystkim intryguje mnie ta piana na poddaszu :(
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-13 21:45:03
Re: szyszunia28
Piana to tylko ocieplenie, inne i skuteczniejsze od styropianu, czy wełny. Już pomijając same parametry izolacyjności (a więc grubość potrzebnego ocieplenia) - zaletą jest to, że taką pianę z pistoletu jesteś w stanie 'wstrzelić' w każdą, nawet najmniejszą dziurę czy szparę... Dlatego ocieplaliśmy dom w ten sposób, zamiast tradycyjnie wełną.
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-13 22:33:02
ahaaa dość racjonalizatorskie rozwiązanie, czy to jakaś nowość czy raczej nie? (pytam, bo się nie znam)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-14 08:51:41
Re: szyszunia28
Nie, to nie nowość. Na zachodzie dość powszechne rozwiązanie. U nas w zasadzie też, ale ze względu na koszty i małą popularność (zawsze i wszędzie słyszy się tylko o ocieplaniu wełną i styropianem), ograniczone raczej do przemysłowych zastosowań. Nasza ekipa mówiła, że domy zaczynają się pojawiać, ale generalnie robią najwięcej takich natrysków w halach produkcyjnych, a prym wiodą fermy drobiu, gdzie kurniki się tym ociepla. Więcej informacji i podsumowania są we wpisach: http://www.msz-n.mojabudowa.pl/?id=41435 http://www.msz-n.mojabudowa.pl/?id=41172
odpowiedz

Poddasze na 3 pomieszczenia [20110105-06]

Blog:  msz-n
Data dodania: 2011-01-07
wyślij wiadomość

Dwa krótkie dzionki. Jedno popołudnie, jedno przedpołudnie... i 3 osoby - każda siedząca w innym pomieszczeniu.

1- Łazienka poddasze - po zafoliowaniu zaczynamy kłaść podłogę. Początek wyszedł nam pod prysznicem:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Warsztat póki co też niczego sobie...:
mojabudowa.pl - blog budowlany

2- Przymiarki z wolim okiem... Wersja nr 2 tym razem - to chyba nabiera kształtu...:
mojabudowa.pl - blog budowlany

3- Sprzątanie w saloniku. Płyty wyniesione... ufff... widać podłogę:
mojabudowa.pl - blog budowlany

4- Malowanie szafki... dumnie brzmi, ale póki co tak wygląda:
mojabudowa.pl - blog budowlany

Pomalowana jedna strona - płyty schną i czekają na pomalowanie z drugiej strony. Ale najpierw pójdzie lakier na to, co już pomalowane - za szybko mi się ta farba brudzi...
Tu się przyda lakier z doniczek ;-)

5Komentarze
Data dodania: 2011-01-07 16:17:51
Moniko, coraz bardziej domowo! Ładne macie na górze pomieszczenia - duże :)
odpowiedz
Data dodania: 2011-01-07 16:19:11
Nie ma to jak zdolni inwestorzy :))) Łazienka będzie super duża.
odpowiedz
edyskas  
Data dodania: 2011-01-07 16:19:19
W którym pomieszczeniu Monisia siedziała? ;))) przypuzszczam ze w tym z szafką ale mogę sie mylic;)) Fajną macie zgraną ekipe:)) A wole oczko rewelacyjne!! :)
odpowiedz
romka  
Data dodania: 2011-01-07 17:19:16
jest trochę zabawy z tym 'okiem'co? podziwiam, zachwycam się, gratuluję!!! pięknie Wam to idzie!!! a ekipa.... mmmmm.... marzenie!!!
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2011-01-09 17:27:21
Re: re...
hahaha:-) Edys, masz rację. Przede wszystkim siedziałam z wałkiem przy malowaniu półki, ale w zasadzie wszędzie się trochę kręciłam... głównie ze szczotką i workiem na ścinki... Romka: oj, masakra z tym oknem... Tata siedzi i kombinuje, a potem klei po kolei... Robimy to na czuja zupełnie... Chłopaki chyba przestaną mnie lubić... Kasia, Iskierka: Dziękować, bardzo dziękować:-D
odpowiedz
msz-n
ranga - mojabudowa.pl lider
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 534394
Komentarzy: 2058
Obserwują: 92
On-line: 9
Wpisów: 418 Galeria zdjęć: 1955
Projekt ŻW - WŁASNY
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - drewniana-bale
MIEJSCE BUDOWY - "kozia wólka"
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2012 styczeń
2011 grudzień
2011 listopad
2011 październik
2011 wrzesień
2011 sierpień
2011 lipiec
2011 czerwiec
2011 maj
2011 kwiecień
2011 marzec
2011 luty
2011 styczeń
2010 grudzień
2010 listopad
2010 październik
2010 wrzesień
2010 sierpień
2010 lipiec
2010 czerwiec
2010 maj
2010 kwiecień
2010 marzec
2010 luty
2010 styczeń
2009 grudzień
2009 listopad
2009 październik
2009 wrzesień
2009 sierpień
2009 maj
2009 kwiecień
2009 marzec
2009 luty
2009 styczeń

OBECNIE NA BLOGU
1 niezalogowany użytkownik
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67460
Liczba wpisów: 222896
Liczba komentarzy: 903283
Liczba zdjęć: 681676
Liczba osób online: 720
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
extrakominki.pl wkłady kominkowe, piece, akcesoria